onsdag 29 juni 2011

En dag närmare ;)

Jag idag har vart en lång dag på jobbet i denna värmen. Men det bleb en dag närmare semestern. Efter jobbet åkte vi till Allum för att köpa kläder till Adde,  han kom på att han inte hade några kläder. Uups undra om det är på grund av alla mina kamptrasor till hundarna ;) Jaja nu har han köpt en massa nya kläder så nu borde han klara sig ett tag. Efter det körde vi till sjön, där hundarna fick bada och jag satt och skrattade åt Party som gjorde mega skutt ut från en sten med de roligaste magplasken ;)  Sen tog vi en promenad i skogen ;)

När vi kom hem körde jag ett träningspass var med hundarna, Party har jag börjat lära in bytta och skämmas och det går framåt. Buffy håller jag på att lär in att hon ska stå på två ben (frambenet och bakbenet)  och det går sakta men säkert hon tycker det är lite läskigt att lyfta på bakbenet.. det är ju kanske inte så vanligt att lyfta upp dessa delar ;) Men träning ger färdighet har jag hört... så Buffy du kommer inte undan ;)

2 kommentarer:

  1. hihi då kan jag förstå att han behövde nya kläder ;) det där med att stå på frambenen verkar coolt. hoppas att hon lyckas med det :) ha en bra dag kram bibbi å ozzy

    SvaraRadera
  2. HAHA JA DET ÄR VÄL SÅ ;O) Ja det blir nog cool till slut så träning träning ;) Ha en bra dag ni medi det varma vädret ;)

    SvaraRadera