måndag 3 september 2012

Loch Ness Odjuret

Igår avslutade vi dagen med lite agilityträning med Pia och gänget, en härlig träning med inriktning mot slalom ingångar och lite tajtasvängar. Lyckad träning.

Idag började jag sen så vi han med en långpromenad i skogen innan jag åkte till jobbet, men som alla måndagar när man än börjar så slutar jag sex. Så då åkte jag å hämtade Buff sen åkte vi hem. Tog en sväng med Monica och hundarna ner till den konstgjorda sjön som jag kallar den så de fick bada lite ;)


Sandig blir man när man leker med bollen i all denna sand ;) 


Roligare att simma och bada om man har en boll att hämta ;) 


Buff behöver ingen boll för henne räcker det med lite stenar ;) 


Loch ness odjuret ;) 


Party bar med sig sin boll hela vägen hem ;) Hemma blev det middag och sedan lite soffmys ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar