måndag 5 november 2012

En hel helg på Western Ranch ;)

Vilken sjukt underbar helg jag har haft, med trevligt folk och så duktiga hundar!

Liten va med ;) med Paula 


Mim med Camilla ;) 

Peter med Oliwer ;) 


Magne med Storm ;) 

Fick tyvärr inget kort på verken Trixi, Pixie eller Zoe :( Men det va också med ! Alla jobbade på jättebra hela helgen!

Party då? Jo hon va såklart med... När jag åkte ner till Skåne så hade jag i tankarna tänk om hon gapar och skäller helt hysteriskt blandat med bajsätande så vet jag inte vad jag gör. Min drömbild när jag åkte ner va att Party skulle driva fåren. Efter första passet va denna bild uppfylld ;) SÅ himla glad inte alls gapig och jobbade till mestadels harmoniskt om inte jag velade till det och gav henne konstiga riktlinjer. Gillade verkligen Peters instruktioner ;) Svart på vitt, fel, rätt grymt nöjd över dagen och nu ska jag träna på avståndet, höger och att det fortfarande ska vara harmoni. LÅT HUNDEN TÄNKA SJÄLV, mycket viktigt. Hoppas jag snart kan komma ner igen ;) TACk Peter och Jeanette för en fantastisk helg

Idag hade jag tagit semester för att jag antagligen skulle vara trött efter helgen och det va väldigt skönt att vakna upp en måndags morgon och inte känna någon stress ;) Det blev milen i Vättlefjäll med Sandra, Hanna, Stella och alla hundarna. Nu är vi hemma och tvättar miljoner maskiner med alla leriga grejer från helgen men det va det värt ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar