torsdag 7 juni 2012

Go vecka ;)

Nu är snart denna vecka över också, men vi har hunnit med en hel del.
Vi gick milen i Härskogen med Pia och skitungarna i tisdags, gillar verkligen den rundan så mysig.

Igår så va det Sveriges national dag, vilket vi firade med ett vallnigsbesök i Sollebrunn där jag fick många bra tips om hur vi ska fortsätta med våra drivningar ;) Men jag väldigt stolt över min lilla Vallhund som fick fina kommentarer, men nu ska vi bara jobba vidare med de tips som vi fick, tills jag behöver hjälp med annat då åker vi dit igen ;))


Därefter åkte i hem till Putte, Nina och hunden Tindra. Snackade en stund och sedan åkte vi och hälsade på fåren ;) Sen blev det långskospromenad där hundarna (läs Buff och Party) kunde rusa av sig, medan Tindra strosade om kring i sin egna takt ! Goa Tindra! 
Sen blev det storstädning, rulltårtabak och gräsklippning hos Gunvor.

Idag kom Emelie och Sofia på besök, det va ett bra tag sedan vi träffades sist så det va väldigt trevligt att ses igen så vi kunde snacka av oss ;)

Nu ligger jag och Party i sängen och Buff ligger i sin säng ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar