söndag 24 juni 2012

Vättlefjällrundan

Igår på morgonen tog vi en runda i skogen och hann precis in innan det började ös regna ;)


Där efter blev det en sväng till fårhagen för att se att alla mådde bra, och de gjorde dom, äter lite dåligt tycker jag bara ;) haha hur mycket gräs som helst. Så det blir väl att göra mindrahager så de kan äta på de ställen där det växer så mycket. Så får vi slå det andra. Party fick även ett pass i 25:an och det va inget att hänga i granen så det, glömmer vi ;) 

Där efter åkte vi och möte upp Sabine och Peter och hundarna för en runda, En tjej men sin Mexikanska nakenhundhängde också med. Det blev en låååång runda i terräng i Vättlefjäll ;) Mycket trevligt hade vi det om man bortser från myror och annat ;) 


En bild som Sabine tog, vet inte riktigt va hon gör men hon har en väldigt rolig min ;) 


 När vi sedan kom hem blev det lite mat och sedan åkte jag och Monica till Ica Maxi och skulle handla en present som jag ska ha med mig i dag till min kusin som har fyllt år ;) 
På väg hem så bestämde jag och Monica att vi åker och hälsar på Putte och Nina, så det blev lite prat och fika sen åkte vi hem ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar