söndag 9 oktober 2011

Det va denna helgen!


Idag har det vart en lång dag för flickorna som nu ligger utslagna i soffan!
Vi började dagen med att packa lite, dammsuga och tvätta några maskiner ;) Sen kom Renée hem till oss och Pia så åkte vi upp till vår blivande skog och tog oss en rejäl promenad i skogen, jag kan inga direkt slingor eller rundor men vi gick runt lite här och var och efter tre timmar så gick vi tillbaka till bilarna.



Mina hjärtan Foto: Renée

Efter promenaden åkte vi med Pia och hennes skitungar till Ica där vi handlade lite sallad som vi käkade innan vi åkte till Alfa där det vankades agility träning med PAula, Magne, Jonas och deras alla hundar ;)
Efter det så fick de varva ner i polen med lite simträning, streching och sedan bar det hem igen och nu med lite mat i magen ligger flickorna utslagna i soffan.
Snart ska jag lägga mig för att jag ska orka med en lång dag på jobbet imon, öppnar kl 6, sen har vi planering mellan 4-6 efter det har vi föräldramöte till kl halv åtta!
Natti Natti alla vänner

Här kommer en fin bild på Party som Emelie har tagit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar