lördag 8 oktober 2011

Veckan som gått!

Ja denna veckan har gått hur fort som helst, och det har hänt en hel del. I måndags så startade vi med stegräknartävlingen på jobbet. På måndags kvällen åkte jag och Peter, Sabine och hundarna till Härskogen och promenerade runt femman ;) Trevligt var det i höst mörkret. 
I tisdags va vi hos banken och kollade lite inför husköpet, vilket man längtar till som bara den nu, det är en massa pankande men det ska bli skönt att få eget med drickbart vatten, och slippa tågen. Sen drog vi ner till Varbergs BK, jag , adde, pia och hundarna för att träna lite agility, passivitets träning och skott med Eike. Vilket gick lysande bra.
I onsdags så blev det promenad och svampplockning med Sambon i "vår" kommande skog,  Boris fick hänga med också till hundarnas förtjusning, så de kunde rusa runt medan vi plockade massa svamp ;) Lite bilder från promenaden 

I torsdags efter jobbet så mötte jag upp Pia och hundarna så tog vi en sväng runt femman i Härskogen i hagel, regn och blåst. Men vi hade lika trevligt som vanligt:)

I går så fyllde Adde 23år så då firade vi han efter att jag hade slutat med god mat och tårta. Jag och Monica gick sedan ut i skogen och plockade kilo med svamp, hur mycket som helst blev det som jag lämnade till grannen Gunvor (Buffys dagmatte) hon blev väldigt glad.

Idag på morgonen så packade jag lite flyttlådor, sen drog vi ner till Hindås för att möta upp Emelie, Sabine, Peter, Pia och alla hundarna. fem tvåbenta och 11 fyrbenta så vi var en del som gick runt milen i Hindås men trevligt hade vi. Kommer lite bilder på dagen.


Yim och Hejdi 

Kamphundar ;) 

Foffie 

Det är inte lätt att hinna med att ha koll på vad alla gör;) 
Wille <3

Springgalningar ;) 
Keo fick hänga med idag

Mina älsklingar, vad hade jag gjort utan er. Mitt allt

Ja vet inte var jag har gjort för att förtjäna denna min ;) 

Fina Hilda

Synd om hundarna när det bara finns en pinne i skogen så de måste dela.

Peggy såklart också med :D

Jag vill ha pinnen

Nu ligger vi i soffan och kollar på film och vilar upp oss för imon, då vi ska träffa Renée,  Pia och hundarna på golfbanan imon så golfare håll er borta. Sen avslutar vi dagen med träning och simning med  dom bästa ;)

6 kommentarer:

  1. Vad många fina bilder du tagit! Ska bli kul att ses imorgon - Minna längtar efter att rejsa med någon annan än sig själv ;)

    SvaraRadera
  2. Tack, Haha ja det kan jag tro, inte kul att alltid vara snabbast och långsammast :) Mina längtar efter Minna med så de kan få rejsa lite tillsammans :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Ja stegtävlingen har ju börjat, jag kollade lite på topplistan idag du ligger ju inte så dåligt till. Jag kommer att få kämpa en del om jag ska komma högre upp på listan. Härliga bilder. Jag ser också fram emot er flytt till våran skog. Det kommer att bli toppen. Massor av kramar

    SvaraRadera
  4. Tak ;) Ja vi får kämpa tillsammans när jag flyttar upp ;) JA hoppas också att det kommer bli toppen ;)

    SvaraRadera
  5. Kul med husköp!! Vart flyttar ni?

    SvaraRadera
  6. Ja det ska bli kul. Ovanför Härryda kyrka upp i skogen ;)

    SvaraRadera