söndag 2 oktober 2011

Minnet börjar fungera igen :)

Ja nu är vi tillbaka, andledningen va att jag glömde av både lösenordet och min mail till bloggen så jag kom inte in och kunde uppdatera.. Men nu kom jag på det igen ;)

Jag i fredags mötte vi upp Pia och hennes tanter och Wille i Härskogen för att traska runt lillahärsjön, efter tre timmar var vi tillbaka nöjda och glada :)


I går mötte vi upp Eike, Sabine, Peter och alla hundarna i Väröbacka för lite promenad och bad;)

Marcell och Buffy springer

Mamma Narnia

Buffy vill så gärna ha pinnen som Peter ska kasta ;)
Jagger och Nayeli på språng

Lilla Ecco va så klart med också ;)
Partys och Nayelis kullbror Fly (om någon är intresserad av honom så letar han efter ett hem)
Jagger
Alla är på språng:)

Ja det blev några bra kort iaf tråts dimman. Idag blir det städdag och sedan avslutar vi dagen på Alfa med middag,fika, agilityträning och simning ;)

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Det var ju ett tag sedan, bra bilder blev det trots dimman. Ser fram emot att ha er nära snart. Kanske kan jag följa med på promenader lite oftare.

    Massor av kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej
    jag det tog ett tag innan jag kom på mejlen ;) Men nu så är jag igång igen ! ja det ska bli kul, idag ska vi ju tillbanken, ja det klart då får du följa ed mig väldigt ofta ;) för nu är jag ju med i stegtävlingen så nu gäller det bara att gå och gå hela tiden ;)

    Kram

    SvaraRadera