lördag 14 januari 2012

Friröntgad och sjukstuga !

Igår kväll började även mitt andra öga svullna upp och jag fick sämre och sämre syn :( såg ut som hela huset var rökfyllt. Adde kände sig febrig och var frusen så han gick och la sig tidigt, så snäll som jag är så startade jag upp vedspisen och eldade, så tänkte jag att jag eldar upp den ved som vi har inne sen tänkte jag lägga mig. Men det kanske inte var den bästa idéen när man inte ser så bra. Så när jag skulle lägga i den sista vedbiten så tyckte jag att ja la handen på kaklet bredvid, men icke sa nicke jag la bara halva handen på kaklet och  resten hamnade på själva spisen och det gjorde sjukt ont, så hade jag inte ont  innan så fick jag ändå ondare nu.. Så inatt låt jag på soffan för Adde snarkade så med en frysklamp i ena handen och papper i andra för att torka mina rinnande ögon. Men det är inte kul att ligga i soffan med fast klistrade ögonlock och så hör man en bil komma upp, när man inte ser någonting, men hoppas att det var tidningsbilen som var uppe och vände .

Sen låg jag och halv sov i soffan så skickade Renée ett sms att röntgen resultaten har kommit ut på SKK.se Partan blev friröntgad med HD A Ed ua ;) Och med det smset så vaknade jag till liv och genast kände jag mig bättre ;)

Jag lär inte göra många knopp idag för nu orkar jag inte med detta mer, Adde har tagit en sväng med hundarna( och fyrhjulingen så klart) Så nu är de nöjda för en stund ;)

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Stackars dej! Så det kan gå ibland. Hoppas handen och ögonen blir bättre snart. Vi kan höras i morgon. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej ko idag känns det mycket bättre i handen iaf , ögonen är på bättrings väg så hoppas att de ger med sig snart ;)

    SvaraRadera