lördag 21 januari 2012

Veckan som har gått ;)

Veckorna bara flyger förbi. I måndags var jag hemma från jobbet också men jag fick sovit bra natten till måndags så jag var hur pigg som helst så det blev långpromenad med Pia och Möllerflocken ;)

Alla nötterna samlade på ett ställe ;) 

Efter det åkte vi hem till Pia och Jerry där Pia inte tyckte att jag skulle ha så slitet och tovigt hår så hon klippte till det lite ;) Och fint blev det ;) Så nöjd! Sen va det ju Willes och Ingrid ett års dag så då blev det så klart toppen mat till hundarna och oss tvåbenta ;) 


Blodpudding,  bukspottkörtel , skinka och broccoli innehöll hundarnas goda mat ;) Behöver inte skriva att de älskade det allihopa ;)
Senare på kvällen åkte jag hem och la mig tidigt för att orka med att jobba igen. Dagarna har gått och jag har jobbat, promenerat och tränat inomhus med hundarna. Håller på att träna in Spinn, buga, vacker och tryck med Party denna veckan. Buffy håller jag på med tryck, kö och backa upp på pilatusbollen. Alltid kul att ha lite nya trix att träna på ;) Vi har kommit en bra bit men jag är lite petig så det tar ett bra tag innan jag är helt nöjd !

Idag hängde vi med Pia och nötterna till Alingsås där det vankades vallning ;) Det var mycket lärorikt.


Kul att kolla vad dom gör där nere ;) Buffy tyckte också det av kul att hålla koll där nere ;) Medan vi var inne i ridhuset så hade det ju snöat för fullt så när vi kom ut så blev hundarna överlyckliga ;) 

När vi sedan va påväg hem till Pia så stannade vi till på ett ställe och tog en sväng med hundarna, sen blev det go middag hemma hos Pia och Jerry ;) Börjar bli bortskämd med godmat hemma hos Pia ;) Imon blir det promenad, hundträning och städning ;) 


2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vilken underbar middag för alla hundar, dom måste ha varit överlyckliga. Vad bra att du är okej igen:) Förstår att hundarna är överlyckliga nu när dom kan busa i snön. Kram på er:)

    SvaraRadera
  2. Vilken mumsig middag! Inte för att jag blev så sugen själv ;) , men jag kan tro att hundarna gillade det!

    Fina bilder - och vad kul det måste varit att ha gått på vallningskurs! Fick du klurat ut några bra övningar och lärt dig lite?

    Vi får försöka träffas snart - attans att det inte blev av till helgen!

    Kram R

    SvaraRadera