tisdag 10 januari 2012

Röntgen

När jag bokade röntgen tid till Party, vilket jag gjorde två månader innan. Så kändes det som det var en hel evighet till dess. SÅ idag var det dags, jag hade tagit semester eftersom vi skulle vara på Partille Djurklinik kl 10. Sånär vi vaknade så tog vi en runda i skogen innan vi åkte iväg, jag hade nerverna mer på utsidan än vad jag hade på insidan.

Väl framme stod Minna och Renée på utsidan och väntade på oss. Party och Minna lekte med varandra i väntrummet sen så visade de in oss i ett annat rum där lekte de lika mycket där. Men efter en stund fick det sprutan och somnade så gott  Minna var först ut, sen var det Party. Sjukt nervös var jag hela tiden. Men nu är det gjort och nu är det bara väntan tills svaret kommer från SKK.

Börjar bli lite trött nu ;) 



Avdeckad

Höfterna


Armbågar


Så nu är det bara en evig väntan tills resultatet kommer .

8 kommentarer:

  1. Ja, jag är ju ingen expert. Men ser ju inte konstigt ut på något sätt iaf. Kommer visa jättebra resultat!

    SvaraRadera
  2. Haha ja Pia du kan allt, Freestyleprogram, analsäckar och läsa plåtar ;) Något annat du kan som du inte har sagt ;)

    SvaraRadera
  3. Ser ju jättefint ut! Men å andra sidan kan jag verkligen inte sånt. Väntan är hemsk, men desto skönare när man väl fått det. :)

    SvaraRadera
  4. Haha ja det tycker jag med om man jämför med mina andra hundar och kompisars hundar jag har vart där med så ser detta jättefina ut, men som sagt jag kan inte det ... så jag väntar tålmodigt på resultatet....

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Det kommer att gå strålande bra, inga problem med Partan inte:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha ne hon brukar ju aldrig svika oss ;)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker höfterna ser jätte fina ut tippar på A-höfter :) Armbågar har jag aldrig sett tidigare så det lämnar jag till experterna ;)

    SvaraRadera
  8. Ja vi får hoppas på A på höfterna och ua på armbågarna ;) Vågar inte tro något så jag lämnar över det ;)

    SvaraRadera