onsdag 31 augusti 2011

Sjukt mycket just nu!

Ja dagarna bara rinner iväg, men jag hinner ändå med en hel del kan jag tycka.

Förra veckan blev det en hel del promenader med Nadia och hundarna ;) Vilket var mycket trevligt! (Bilderna är tagna av Nadia!)

Alla är taggade för att få tag i pinnen;)



Ja blöt blir man ;)


Sen blev det även en sväng i Delsjön med Sabine, Peter och hundarna, vilket alltid är trevligt ;) 

På lördagen så promenerade jag med Soffe och Kaos ;) Sen på söndagen så mötte jag upp Eike och några av hennes hundar på Ikea Bäckebol för att dra till Ljungkile för utställning. Utställningsmässigt så gick det inte så bra, men för min och Partys del så är jag super glad hon skötte sig galant med allt ;) Eike gick det jättebra för utställningsmässigt ;9 Vilket var väldigt roligt.. när vi kom hem vid sex tiden så hämtade jag upp Buffy så åkte vi till Alfa för lite agilityträning så va lika trevlig och lärorik som den alltid brukar vara med Pia och Möllerflocken. Om man bortser från den lilla utslagna tanden och bort riven nagel som Pia fick under träningen .

Denna veckan har det vart mycket jobb, stängning, föreläsning och planering. Men jag har ändå hunnit med promenad med Pia och Möller flocken i skogen, promenad med Nina, Sabine och hundarna i Hindås, Promenad i Ödenässkogen med Nina och hundarna.

Igår va vi på Västra igen för att runka igenom Buffys ben, knä och höfter för att se om man kunde se något, men NEJ det kunde man inte , allt såg så fint ut ... Så de tog ett blodprov som de skulle skicka in för analys och se om det är borelia eller den andra fästingsjukdommen. 
Sen efter det så mötte vi upp pappa på XXL vildmark och jakt.. för att se om jag kunde hitta något so jag kunde önska mig i födelsedags present och japp jag hittade grejer kan jag lova ;) Tur att man har värdens bästa föräldrar som tänker på en när man är ute i ur och skur dag in och dag ut ;) 

Mina hjärtan vid vår sjö ;) Där vi har spenderat mycket av vår tid för simträning!


Det va allt för idag, nu ska jag lägga mig så jag orkar med resten av veckan ;) 


2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Det var ett tag sedan jag skrev något här. Men jag ser ju att det är fullt upp som vanligt. Det ska bli mysigt att träffa er på måndag eller vill du att vi kommer på söndag? Det är bara att höra av dig och säga hur du vill ha det. Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Det hade vart kul om du ville komma på måndag ;)

    SvaraRadera