måndag 7 november 2011

Hipp hipp hurra för våran Partan idag

Tiden har gått fort, och jag är så glad för varenda minut som jag har fått ha Party hos mig ;) Hon ger både mig och Buffy en massa glädje ! Mysigare, arbets och gladare hund får man leta efter.  Eftersom jag har haft en lång arbetsdag idag så vill jag ändå fira henne med något som hon tyckte om så det blev en promenad med Sabine och Nayeli (syrran) i ett par timmar så nu är vi hemma igen och jag ska lägga mig får att orka upp tidigt och öppnaförskolan. 

Här kommer lite bilder på våran pingla ;) 



2 kommentarer:

  1. Grattis till lilla Party. Vilka fina bilder du har lagt upp, man inser att fastän året har gått fort så har man ändå hunnit med en hel del och de kan en hel del mer nu än när man fick hem de små lurvbollarna som mest ville sova och kissa inne ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det har blivit en hel del bilder an man ju iaf säga ;) Haha ja de har lärt sig en massa de små liven. Ja kissa inne en sova va hon inte så bra på visseligen ;)

    SvaraRadera