torsdag 10 november 2011

Lite av varje

Denna veckan som har gått har vi hunnit med lite olika saker i Tisdags så gick vi en långpromenad i skogen innan jag och hundarna åkte till klubben för lite agilitymöte.

I onsdags så var vi och vaccinerade båda vovvarna. och bokade en röntgentid för höfterna och armbågarna för lilla Party. Så nu börjar den nerviga tiden innan det är gjort. Sen tog vi en liten sväng hem till Pias päron för att hämta lite agilityhinder som ska försvaras i vårt förråd under vintern;)  efter det blev den en liten sväng.

Idag tog jag en sväng i skogen när jag kom hem, sen mötte jag upp Peter, Sabine och Nadia i Landvetter elljudspår där det blev spår för de andra och promenad med alla ihopa ;) 

Imon ska vi möta upp Pia och hundarna för lite promenad på Borås BK sen kommer Jenny och gör oss sällskap. 
I helgen är det fars dag så det blir en tripp till torslanda.

2 kommentarer:

  1. Som vanligt fullt upp ;0)
    Tack för en härlig promenad idag och för sällskapet i spåret, vi hittade ju förvånansvärt bra tycker jag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe ja det brukar ju vara så för oss hund folk ju ;)
    Tack själv det va mycket trevligt, det får vi göra om ;) Ja vi hittade väldigt bra :)

    SvaraRadera