onsdag 17 oktober 2012

Låång dag

Igår kändes det som en lång dag, började dagen med en långpromenad i skogen, under hela rundan höll jag tummarna på att jag inte skulle möta någon jägare, vilket vi inte gjorde heller. Vid nio åkte jag till jobbet, och lite senare ringde Adde och sa att han inte hann komma hem för det va så mycket på jobbet så jag åkte hem på rasten och tog en sväng med dom igen så de fick rusa och skita ner sig. Sen va det tillbaka till jobbet en sväng och sedan hem och gå en långis i skogen igen för det dåliga samvetet man har. Det är inte ofta de är hemma själva men ändå har man så sjukt dåligt samvete när de behöver vara hemma.
 Sen blev det lite matlagning och sedan iväg till Kallebäcks BK och träna agility med ett Sabine, Susanne och hundarna så klart. Det blev en bra men kort, ville inte köra så mycket med henne när det va så sjukt blött. Rädd att de ska skada sig :(


Denna banan skickade Pia till mig för att prova, och de roliga va att Susanne hade funderat på den med som hon hade sätt på hennes blogg! Så den banan blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar