lördag 27 oktober 2012

Sjukstugan

Nu har det gått massor av dagar igen, och i torsdags va Buff inne för operation, det gick bra. De fick ta bort hela juvelen och sedan limmade de ihop det, och skickade biten på analys för att se vad det va!


Buu mådde toppen när vi hämtade henne men hon hade kunnat klara sig utan tratten tycker hon.


Jag och Party hade lite ensam tid runt lilla Delsjön innan i hämtade Buff från Västra

Igår slutade jag tidigare så vi han lite agility träning och freestyle träning på HallåHund med Pia och gänget. Därefter så åkte vi hem tog det lugnt. Sen på kvällen började jag må dåligt och då va det bara att hälsa magsjukan välkommen, och vänja sig vid att mattan på klinkersgolvet är ganska mysigt :/
Vid två gick vi och la oss i sängen och halv tolv vaknade ja och kände mig ganska bra! Tog en långpromenad med hundarna som kändes så härlig. Tror att de förstod att jag inte va helt hundra för Party som alltid brukar säga godmorgon till mig genom att studsa hundra gånger, och Buff som nu måste gå i koppel efter operationen, hon som aldrig brukar dra i kopplet drog så där perfekt inte jobbigt utan bara att man fick lite hjälp på traven. UNDERBARA HUNDARN


Vår sommar favorit plats tog vi en sväng till idag och den va lika fin som vanligt fast kallare ;) 

Där efter gick vi hem städade och fixade tills nästa långpromenad i skogen, väl hemma blev det matlagning och sedan soffmys. Hundarna ska snart få var sitt märgben som ligger på upptining !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar