onsdag 31 oktober 2012

Tänk att man kan bli så glad av en boll

Nu har hälften av veckan redan gått och i måndags hade vi kompetensutvecklingsdag som det så fint heter, vilket denna gång innehöll föreläsning, föreläsningssnack och ett friskis och svettispass i Partille. Kan ju säga så här några dagar efter att man känner vilka delar man inte använder så där jättemycket. har sjukträningsvärk i magen och armarna ;) Där efter hämtade jag hundarna och små sprang runt Härskogen i det äckliga vädret ! I går jobbade vi som vanligt, hemma gick jag en sväng i skogen med hundarna sen åkte jag och Adde och storhandlade. Natten till idag kände jag mig konstig och kunde inte somna om efter ett och det är verkligen inte likt mig jag somnar på en halv minut och sedan så sover jag tills ja vaknar, eller om jag blir väckt så somnar jag snabbt om, men inte inatt så när jag skulle gått upp så hade jag så ont i huvudet och mådde illa. Så jag fick bli hemma.. tog ett bra tag innan jag somnade så vid åtta så somnade jag tillslut. Sov en stund sen väckte Adde mig med "Vad gör du hemma nu?" och det klart man kan undra det ;) Men den lilla stunden gjorde mycket och jag mådde bättre.

Jag och hundarna tog en tur i Delsjön!


Party lycka blev när hon hittade en boll ;) 



Stackars Buff som fortfarande måste gå kopplad på promenaderna fick sträcka sig i gräset med en pinne. Nu börjar såret läka fint så jag hoppas att det fortsätter så nu det sista så hon slipper tratten på nätterna och koppel ute,

Hälsade på fåren hann vi också med, vi tog några varv jag och Party. Hoppas nu när jag ska iväg hela helgen på vallkurs att jag kan få med mig en massa tips och hjälp. 

Innan vi åkte på middag så tränade jag upp deras mat med en massa trix vilket dom älskar ;) Roligt att se dom båda nu jobba så bra för deras egna små torrfoderkulor. Sen åkte vi iväg till Anneli, Jonas och Felicia på jättegod middag och trevligt snack. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar