torsdag 2 februari 2012

Ny månad

Det går så fort, nu är det redan  februari.
I tisdags så tog jag med mig hundarna och mina längdskidor till golfbanan för en runda. Vilket hundarna gillade skarp att få springa som galningar, men ända att hålla koll på mig för jag flyttade på mig snabbt, eller svischade ner från en backe ;) så härlig känsla att man kommer fram åt med lite mera fart än att gå !

För några veckor sedan skrev jag ju att jag skulle börja lära in Spinn, buga och sittfint på Party hon fattar kommandona nu, så nu håller jag på att utöka det med att hon ska kunna göra det medan jag rör på mig eller på distans. Började även att  introducera  långben som jag kallar det (stå på bakbenen) hon tyckte det var lite märkligt och ville ta stöd på mig, eller så stod hon och hoppade på bakbenen. Men det ska vi nog få till det med ;)

Imon är det fredag vilket jag verkligen längtar efter, det har vart en krävande vecka på jobbet, med mycket sjukt! Så det ska bli skönt med helg ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det verkar så härligt att åka skidor när det var en så solig dag, kanske skulle man skaffa skidor och följa med.
    Ha det. Kram

    SvaraRadera