söndag 19 februari 2012

Söndag


I dag är det söndag igen vilket för mig innebär storstädning i HELA huset inte bara delar ;) brukar vara bra på det. Sen ikväll blir det Alfa för lite träning och för mig även lite planering för nu är det inte långt kvar tills freestylekursen startar så då gäller det att jag är riktigt förberedd ;) Tror det kommer bli riktigt kul !
imorse blev det promenad i skogen som vanligt ;)

Hundarna tycker det är lika kul att få springa i skogen, men jag försöker alltid hitta nya väger och det är inte alltid så lätt! för jag har ju som krav att inte behöva gå samma väg tillbaka utan att man ska kunna gå runt. 
Igår satt jag och kollade igenom en massa gamla bilder hittade bland annat denna bild på partys kull när det var valpar, jag och svärmor var med Eike (uppfödaren) och ögonlystevalparna på Västra, och det va inte det lättaste i ett rum med dator och en miljonsladdar, ett höj och sänkt bart bord som också hade sladdar , stolar och bord jag allt gick ju att gnaga på ! Vi hade fullt upp kan jag säga ;)

Inte så lätt att det vem som är vem ;) 


Sen hittade jag denna fina bild som Adde tog när vi hälsade på Eike och bestämmde oss för att vi ville ha en valp efter Narnia. På bilden är det Pappa Toby den trefärgade, mamma Narnia den blåa och Kiara den röda ;) Man ser verkligen hur lik Party är sin mamma båda är inte så stora och späda.


Hittade även denna mysiga bilden, jag kom ihåg när kattungarna föddes, jag och Mary satt vid sidan av Lovis (kattmamman) medan hon födde, Buffy tyckte det var så äckligt så hon höll sig på avstånd, det roliga vad att hon tyckte kattungarna var så äckliga så hon höll sig borta från dom ett bra tag, hon accepterade dom inte förrän dom blev ganska många veckor sen gillade hon dom "ganska" mycket.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar