onsdag 29 februari 2012

Vårkänslorna sprudlar ...

Vad jag älskar denna årstiden, man får så mycket mer energi och man vill göra så mycket. Igår när vi kom hem så fick vi lite sällskap när vi tog en promenad i skogen ;)

Idag har det vart en sådan härlig dag på jobbet, då vi har vart ute i stort sätt hela dagen i vårvädret ;)  Sen så kom Pia och hämtade mig så åkte vi hem och hämtade hundarna och åkte till Alfa för lite agilityträning och idag var det mycket som gick bra, det va bara slaomet som hon slarvade till lite då och då och vissa tillfällen eller ganska många som matte handlade som en potatissäck och då kan det inte bli så jävlabra:(  Men jag är nöjd, Buff fick vara med lite idag med, vilket hon tycker är lite kul!

Sen avslutade vi detta med femkilometern i Härskogen där skitungarna fick springa av sig och skita ner sig ;)

Jag och Pia kom även fram till att vi ska debutera med Ingrid, Party och Wille samtidigt så det blir antagligen i slutet av Juli ;)

När jag kom hem så gjorde vi tackos som vi nu har mumsat i oss så nu blir det lite tvättning och lite annat fix innan duschen :)

2 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Visst är det härligt när vädret är så fint som idag. Kunde hundarna bli skitigare än dom var när ni åkte??? Hoppas på bra väder i morgon också för då kan jag, Buffy och Party ta en liten promenad. Sedan när du slutar om du vill kan jag gå med er ut igen. Ha det så bra:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    JA det är verkligen underbart ;) Haha ne det kunde de nog inte bli ;) Ja det hade vart kul att få lite sällskap ;) Så vi får hoppas på lika fint väder ;) Ses imon !

    SvaraRadera