onsdag 2 maj 2012

Härligt väder

Idag var den en lång dag på jobbet, Adde hämtade mig i Mölnlycke efter föreläsningen, så åkte vi och hämtade upp Johan så släppte de av mig vi jobbet så tog jag mig en promenad till den "konstgjorda" sjön som jag kallar den. Det va sjukt när Party blev biten av en huggorm som lång på gångbanan raklång precis när jag såg den så såg den död ut för den låg raklång men när PArtan satte sin tass framför den så drog den ihop sig och reste kroppen upp .. jag hoppade över den snabbt så gick vi :( 


Vi stannade till vi Mölndals ån vi Preemtappen så det fick bada lite sen gick vi genom skogen tillden konstgjorda sjön så fick de bada ännu mer sen gick vi runt och på väg hem, vi han halvägs sen träffade vi Micke och Camilla så stod vi där och snackade hur länge som helst tills Adde svängde förbi.

Väl hemma slängde vi i oss lite mat, sen hörde Nadia av sig och frågade om vi skulle ta en promenad och det tackar man ju inte nej till så det blev en runda runt knös ;) Tack Nadia




Nu har jag precis dammsugit och gjort ordning mig så nu ligger jag i sängen och säger godnatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar