onsdag 30 maj 2012

Yippiii

Idag klarade jag mitt personliga rekord när det gäller joggning, jag joggade en runda på 5km på 35 minuter. Grymt bra för att vara mig, hundarna älskar detta. Buffy är glad att jag hänger med i hennes tempo för en gångs skull. Party tycker allt är kul som man hittar på, fast hon kan inte riktigt slappna av så hon springer zick zack bakom mig hela tiden, hon börjar lära sig att inte göra det för nära mig så hon springer över mina ben. Men vi har ju precis börjar med våra joggning rundor så snart är vi intakt.

Vi pausade efter halva vägen och tog oss en simtur men det va inte så härligt i vattnet så vi orkade bara 5minuter sen tog jag på mig och joggade vidare.


Nu blir det lite vila, sen sängen för imon väntar det jobbtidigt. Efter jobbet blir det milen i Härskogen med bästa Pia och vännerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar