söndag 6 maj 2012

Nu var denna helgen förbi med ...

I fredags efter jobbet så åkte jag och hundarna ner till fåren, men det va nog inte vår dag för det blev ingen träning alls :(  Tog en lite promenad där efter och åkte sedan till IKEA.

Igår va det vallning pch promenad som stod på schemat på morgonen för att hundarna skulle vara nöjda när jag och Adde åkte ut till Torslanda för att vara fira Addes moster som fyllde 50 ;) Senare på eftermiddagen kände jag mig inte febrig och fick dra mig hemåt. Väl hemma efter ipren, alvedon och nässpray så gick jag ut så och började slipavardagsrumsbordet och olja det Fidde va med och hjälpte mig, sen eldade vi lite och hundarna fick en kort promenad sen va det soffläge som gällde med ännu mer tabletter.

Idag känner jag inte av någon feber men nära rinner hela tiden :(  idag stödade vi ut hela köket och hallen så kommer målan och målar om sen är det värdig ;) Ska bli så skönt, vardagsrummet har blivit så fint ;) Så det andra kommer säkert bli lika fint.
Sen åkte jag och hade kurs och sedan blev det egen träning, körde mycket fart och kontaktfältshindrerna ;)  Första gångn vi körde A:et och några gånger gick det bra och några gpnger flög hon över.. Men detta ska nog funka med tillslut !

Pia stackarn fick Ingrids tänder lite fel, så hon löste det med våtservett och snöre från hästhagen ;)


Imon blir det en lång jobb dag . Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar