torsdag 27 september 2012

Ändrade planer

Ja nu är det torsdag igen, veckorna går så fort. I måndag träffade jag Nina och Tindra, vilket va väldigt längesedan och alltid lika kul att ses synd bara att det är så långt mellan gångerna.
Vi promenerade 5km runt Härskogen ;)

Lilla Tindra ;)


























I Tisdags när jag kom hem så va stackars Buff jättedålig i magen, och så klart denna dagen när hon har vart hemma fyra timmar själv. Stackars liten, ibland önskade man att de kunde prata så hon kunde ringt :(  Så har man ju världens goaste vänner som alltid ställer upp, Så när Pia, Jerry och hundarna kom så började killarna med altanen och Pia lagade lasange och jag sanerade huset och tvättade mattan på utsidan i ösregnet . Efter att vi hade ätit och fikat så kunde de inte fortsätta att bygga för regnet bara öste ner vilket inte är så för trät. Så det blev 5 km i Härskogen för mig, Pia och  hundarna .

Igår mådde Buffy mycket bättre. efter jobbet så kom Pia, Jerry och hundarna för att göra ett nytt försök till altanbygget nu hade Adde köpt en pressening som vi hänge upp över altanen så det skulle bli lite torrare. När vi hade gjort allt för denna gången så åkte jag och hundarna till Delsjön för en runda med ett härligt gäng fyra tvåbenta och 10 fyrbenta trevligt hade vi men även idag ösregnade det hela rundan ;(

Idag slutar jag tidigt så det blir en dejt med Pia och hundarna. Det blir nog lite agilityträning och promenad för har nu efteranmält mig till Skurups agilitytävling nu på lördag vilket ska bli jättekul. Va ett tag sen sedan. Sabine och Nayeli (Partys syster) ska göra sin agility debut där nere ;)



2 kommentarer:

  1. Lycka till på tävlingen! Vi håller tummarna för både er och för bättre väder ;)

    SvaraRadera