onsdag 5 september 2012

Närmare 50 än 0

Ja idag fyller jag 25år och som Jerry sa nu är jag närmare 50 än 0 men jag känner mig piggare än vanligt, mitt onda i ryggen har så gott som försvunnit så det är så skönt ;) Dagen har vart kanon, har fått jättefina blommor

Denna fina fick jag av mina fina arbetskollegor ;) de vet precis vad jag gillar för i kylen i personalrummet låg det kladdkaka ;) 



När jag kom hem från jobbbet så fick jag de här av min älskade Sambo;)


Vi drog sedan iväg till fårhagen där Pia, Jerry och hundarna väntade. Där blev det vallnig och Party jobbade på bra, vi körde drivningar och började lite smått med en och annan flankning ;) Hon jobbade på bra de två första passen sen är det som vanligt att man alltid ska göra en sista när det har gått bra så sista gången flamsade hon en del så jag avslutade när det gick bra ;) 


Goa Pia och Jerry hade med sig jättego fika som vi satt och fikade med i hagen ;) 
Åkte sedan å lämnade hundarna bytte kläder så åkte vi in till stan och gick på restaurang jag och Adde.



När vi kom hem så grejade vi lite fikade hemma hos Monica så fick jag dessa fina blommorna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar