lördag 8 september 2012

Om man bortser från stolras

Igår vad det äntligen fredag igen, som bara svischade. Efter jobbet åkte jag, Monica och hundarna och mötte upp Pia i fårhagen där det blev nån timmes vallning med en promenad som avslutning.

Party kollar in fåren medan duktiga Wille delar dom ;)


Därefter åkte jag och Monica och handlade mat inför kalaset, åkte först till City gross och sedan till Ica. Väl hemma gjorde vi fyra tårtor två till kalaset idag och två till Fiddes kalas imon.


På kvällen eldade vi upp alla kartonger och reklam så vi blir av med lite skit.

Idag börjar vi med en härlig långpromenad i skogen, när jag kom tillbaka så blev det storstäd både inne och ute dukning, matlagning. Snälla Monica har hjälp mig en massa och mamma, pappa, Emma och Ludde kom tidigare för att hjälpa till ;) 16 personer va vi så det va en del stolar som behövdes, så Adde letade fram en del vitaplast stolar men det visade sig att de inte va de bästa för under kalaset så rasade dom ihop. Som tur va vad det ingen som skadade sig ;) 
Nu har vi plockat undan, diskat och eldat upp en massa papper som har kommit till under kvällen.

Fick en fin ljuslyckta av Hans, Mona, Adam och Ulla ;) 


Fick även en massa andra roliga presenter så nu kan jag både klippa mig, handla kläder, skor, TACK allihopa som ville fira min födelsedag tillsammans med mig



Nu ligger vi i soffan och laddar upp inför kalaset imon, då Fidde fyller 17år !




1 kommentar:

  1. Tusen tack själv! Det blev ett toppen kalas med god mat och trevligt sällskap.

    Massor av kramar

    SvaraRadera