tisdag 9 augusti 2011

Nu har vardagen börjat igen!

Ja nu är semestern slut och vardagen har börjat, måndagar går vi alltid till sex på jobbet så första dagen på jobbet var lång men väldigt rolig ;) Party hängde med Adde i bärgningsbilen hela dagen, de hade mött på lite olika människor, och någon hund som Party hade försökt få igång men det va tydligen ingen mening, han var gammal och inte på lekhumör. En annan kund som satte sig i lastbilen hade hon välkomnat genom att lägga en brakare ;)

Buffy va hos grannen Gunvor och myste hela dagen ;) Med hemma lagad frukost, lunch och eftermiddags fika varje gång, så henne går det ingen nöd på :)

Så när jag kom hem så blev det lite träning för att få slut på lite energi som Party satt inne på, sen gick bi ner till ån och badade;)

Idag slutade jag lite tidigare så idag så idag blev det lång promenad runt lilla Delsjön, med Sabine, Peter, Foffi, Nicky och Nayeli. Jag tog även med min Buffy för att se hur långt hon klarar av, men hon får vara i koppel hela tiden. Bu bär vi kom hem så kan jag inte känna någon värme skillnad i henne knän så det funkade ;) härligt så är det nog ganska lagom promenad med några bad stopp för hennes del. Party sprang runt som en galning med sina kompisar, så nu ligger Party under bordet och tuggar ben och Buffy ligger i soffan och vilar ;) Härlig kväll


2 kommentarer: