söndag 7 augusti 2011

Tjolöholm, bad och sjukgymnasten

Igår mötte jag, Party och Buffy upp Reneé, Aska och Partys syster Minna på Tjolöholmsslott, vi var lite vilsna i början men vi gick vid stranden, och in i skogen sen satte vi oss på ett berg där vi hade jättefin utsik över havet. Här satt vi och fikade en stund innan vi fortsatte får vandring ;)

 Jag och hundarna hade en jättetrevlig dag så detta gör vi gärna om. 

Idag har jag vart med Monica (svärmor) hela dagen, vi har vart i Sisjön och shoppat lite små saker på Grizzly. Det blev två vatten skålar som man kan ha i bilburen som så att det inte skvätter ut något vatten när man kör ;) Srn köpte jag även en sådan vattenapport, eller vad det nu heter. Så den fick vi testa idag. Så jag, Monica och hundarna åkte till Härskogen för att testa och den var kanon ;) 




Ja efter lite spring i skogen och en massa badande, så åkte vi iväg till Alfa. Där Buffy skulle få träffa sjukgymnasten. Det hund kunde få ut av henne idag var att hon misstänker ministen att det är den som har blivit lite skadad och att den låser sig när hon ligger i bilden :( Så hon tyckte att jag skulle fortsätta med medicinen, och sen ingen agility detta året. Inget pinnkastning så det blir tvära stop och lugna promenader i den mån Buffy klarar och känns bra! Så hoppas vi på att ministen blir bra till nästa agility säsong.. Så nu håller jag tummarna på att vi klarar detta ! Sen ska hon till sjukgymnasten om en vecka igen !


Älskade hund <3  

4 kommentarer:

  1. Hej svärdotter!

    Det var en trevlig dag. Det är så roligt att se att hundarna tycker det är så roligt att bada. Tror nog att Buffys knä kommer bli bra med vila.

    Kram

    SvaraRadera
  2. hej! tråkigt att buffys minist inte är bra :( hoppas att hon blir bättre. vilka fina bilder du har tagit :D en sådan dummie har vi också till ozzy..han tycker den är jätte rolig att hämta. ha en bra dag kram bibbi å ozzy

    SvaraRadera
  3. Ja det hoppas jag med att hon blir bra ;) Okej har ni också en dummie, ja det va riktigt bra och de gillade den skarpt ;) har lite andra vattenleksaker hemma men det har bitit ett litet hål i varje så nu tar det timmar för dom att torka. Därför tänkte jag att dom är nog kanon ;) ha det så bra så länge så ses vi till helgen ;)

    SvaraRadera