lördag 20 augusti 2011

Promenad och bad ;)

Innan vi skulle möta upp Sabine, Peter och Renée vid stora Delsjön så åkte vi och köpte kattlucka, katthalsband, kattleksaker, hundgodis, hundleksaker och ett megaben ;)

Sen åkte vi och promenerade med alla runt stora delsjön ;)



Efter lite middag och lite vila så tog vi oss en promenad ner till lilla vattenhålan, så det fick simma lite;)


I veckan fick  hundarna sina nya halsband som jag hade beställt ;)



Sen blev det lite lek med bollen medan vi gick hemmåt ;)


Släpper inte bollen i första taget ;)

Nu på kvällen har jag klippt gräset hos grannen, Buffy hängde med mig, medan Party va inne hos Adde, Danne och lekte med Annie ;) Sen när gräset va färdigt så fixade jag till så jag fick in kattluckan så nu ska jag bara lära Lillen att fatta grejen med luckan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar