torsdag 4 augusti 2011

Storstäd och Partille BK

Idag fick jag mig ett städryck, dammade, dammsög, tvättade golven, tvättade fönstren och tvättade av hundbäddarna ;) Så nu är det fint i vårt lilla hus ;)

Sen mötte jag upp Pia, Jerry och hundarna på klubben så blev det lite agilityträning för de små, bara längtar till s de blir året så man kan börja träna riktigt med dom :) Men det är inte långt kvar Party är ju 9 månader om bara några dagar så det går fort ;) Bakombyten är något som Party tycker är mycket onördigt och krångligt som vi får öva mycket på .... men små utskick klarar hon galant när det gäller hindren när man ska skicka ut henne till tunnlarna så står och och gapar på mig sen springer hon upp : @ haha knasig hund den där ;)

Sen drog vi iväg till en härlig badplat i Vrestaby;) där vi alla eller jag nästan alla tog sig ett dopp, både fyrbenta och tvåbenta ;)

Här är lite kort från idag på några blöta och glada hundar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar