söndag 18 december 2011

Helgen i korthet

I veckan som har gått har det inte hunnits med mer än jobb, promenad och hundträning. I går tog vi ett par långa skogspromenader ooch så gjorde vi lite upplet. Idag va vi på kurs hos Eike där jag och Party tränade på vårt freestyleprogram men ingen av oss har känt oss hel med. vi svängde även förbi han med fåren i landvetter och frågade om vi fick låna hans får och träna på och det va okej om det blir lite mer frost så det inte blir så geggigt. Sen åkte vi hem och blockade in ved och hundarna lekte så länge. 

Vid halv sju mötte jag Pia på Alfa där det blev lite träning kände mig inte helt hundra där heller så det blev inte så mycket träning där, så vi åkte hem tidigt jag tog mig en promenad runt Härskogen för och Party kände nog inte igen mig heller för hon gick typ två meter bakom mig hela tiden :S  Stackar Hejdi skadade klon, eller den gick av så de åkte hem och vilade. Så hoppas det läker fort.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att morgondagen känns bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar