måndag 26 december 2011

Julen är över

I fredags så jobbade jag min sista dag innan jag gick på semester, vilket firades med en långpromenad med Pia och hennes flock ;) Sen drog vi till Alfa för träning och lite paketöppning ;) Hundarna fick massa godis och jag fick en jättefin mugg och ett paket aftereight ;) Mycket gott.
Sen på kvällen blev vi bjudna på nygjord julskinka och lite julmat hemma hos Monica och Lars.

Julafton började vi med en långpromenad i skogen i det härliga vårvädret, man fick inga direkt julkänslor. Sen körde vi lite freestyleträning ute på parkeringen ;) Därefter gick vi upp till Monica och Lars för lite julfirande med godmat och så paketöppning. Senare på eftermiddagen åkte vi ut till min släkt och firade julen där där vi körde samma sak igen, godmat och paketöppning och även där hade vi det väldigt trevligt.

Igår så startade vi dagen med en härlig långpromenad i lite regn och blåst men det var lika trevligt ändå ;) hundträning stod på schemat efter då vi körde lite freestyle, pilatesbollen och lite annan träning ;) Sen komm Anna-Lena, Anders och deras hund Charlie och hälsade på så då blev det en skogspomenad till men denna gången var det bättre väder ;) Sen blev det godmat och julklappsleken hemme hos Monica och Lars ;)

Idag har vi startade även denna dag med en långpromenad i skogen, och snart ska jag in och trängas med allt folk i allum för att få tag i en ny mobil sen blir det kalkonmiddag hemma hos Farmor och Farfar som det alltid blir på annandagen .

3 kommentarer:

  1. God fortsättning!
    Tack själva för era besök alla dessa dagar, det har varit lika trevligt för oss. Såg dig på parkeringen idag, verkade lite kallt när du bara hade t-shirt upp till. Gissade att du tränade fast jag så inga hundar. Hälsa farmor och farfar så gott. Ha det. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det har verkligen vart trevligt, men det är så jobbigt att träna med jacka på ;) Å så blev ag så varm efter promenaden ;) Japp jag ska häls dom från er ;) Hälsa ni med !

    SvaraRadera