fredag 30 december 2011

Nu är det inte långt kvar....

Min semester vecka är snart slut, den har tillbringats av mycket hundträning, promenader, shopping, bio och middag med släkten ;) 
I Tisdags kom Renée och Ingmar med hundarna Aska och Minna ( Partys syster) Vi tog en promenad i skogen som verkade uppskattas av alla ;) 

På onsdagen blev det lite shopping med Adde, och senare åkte jag och promenerade med Sabine, Peter och hundarna i Delsjön ;)  Sen avslutade jag och Adde dagen med Stig Helmer the story på bio.

Igår så åkte vi runt och kollade lite andra affärer innan det va dags för mig och hundarna att premiär besöka hundarenan vilket va ett super ställe ;) Där vi va ett litet härligt gäng som tränade freestyle och heelwork. Va mycket nöjd över hundarna efter detta träningspasset så vi avslutade dagen med en sväng i Slättadamm med Sabine, Peter och hundarna, första gången vi gick där, ett mycket fint ställe ;)

Idag blev det lite träning på alfa med Pia och gänget ;)




Pia kör lite med Party ;) 

Ingrud tycker Pia är för långsam, hon vill starta nuuuuuu....

Sen avslutade vi med en runda i Härskogen ;) 

Galningarna i skogen , ser ut som Party har tappat två av sina ben ;) 

Inte lätt att få med alla på en bild ;)

Efter denna härliga träning och promenad så drog jag och hundarna hem för att stor städa, laga mat innan alla gästerna skulle komma ;) Vi han och det va mycket trevligt att ha min mamma, pappa, lillebror, kusin, morbror med fru här ;) Nu är hundarna och vi helt slut så nu blir det nattkiss med hundarna sen sängen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar