tisdag 27 december 2011

Vad gjorde du får tio årsedan ?

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
När jag bodde hemma så va min dröm alltid att få en hund, men det sa mina föräldrar att jag får skaffa när jag flyttar hemifrån. Så tills dess så hade jag marsvin, kaniner som jag behandlade som mina hundar, de fick följa med mig på cykel turer i cykelkorgen, eller en sväng med bussen till zooaffärer för att hälsa på. Men de fick även hänga med ner till stranden och springa runt ;) Även med dessa djur va jag med på kaninhoppnin, eller de fick vara med i en teater som vi spelade upp på skolavslutningen ;) Mina kaniner fick även sig en promenad lite då och då ;) Sen skaffade jag även en "uppfödning" med min bästis (Soffe) som jag umgicks mycket med då vi hade salamander, grodor och kopparormar i var sin jättepool som vi hade inrätt efter deras behov ;) JA så mycket djur blev det även på den tiden ;) 
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag pluggade till förskollärare, tränade med Buffy, Party var liten valp. sen va det inte så stor skillnad från idag.
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Geischa, snickers, chokladboll, brejk , choklad i mängder

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
jag många av Björn Rosenströms sånger kan man utan och innan till som , Muffins, pojkarna som busar, lurad  Sen har jag alltid gillat Magnus Uggla så många av hans låtar kan man också utan och innan till ;)
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa mig en stor gård, med massa får och fler hundar. Köpa mig en större bil, och så köpa en bil till Adde som inte hundarna får vara i, som han kan putsa på ;) Sen hade jag delat med mig till alla mina nära och kära. och till andra som behöver lite pengar.
6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglarna, äter för mycket godis, dricker för mycket oboy, äter för dåligt och oregelbundet när man är ledig. tränar inte mig själv. JA denna listan kan göras lång :(
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Träna hund, umgås med vänner och sambo, låter kanske konstigt men jag gillar faktiskt att städa , åka båt,
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Klänning, magtröja. leopadkläder sen kan jag inte kom på något annat
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min dator, min mobil, bilen, sen vet jag inte om man får nämna hundarna men alltid kul att vara med dom ;)
JA så nu är det skrivet och svarat ;) 
http://pajad.wordpress.com/2011/12/27/vad-gjorde-du-for-tio-ar-sedan/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar