lördag 10 mars 2012

Familjen är utökad



Efter att jag stoppade i mig lite laxeringstabbleter igår morse så va jag fri från mitt magonda i natt ;) Hurra så nu ska jag lära mig att sköta magen också, inte helt lätt:(

Men imorse kl 4 satt vi start klara tills Pia, Jerry och hundarna kom så började vår resan ner till Skåneland för lite vallning och hämtning av våra nya familjemedlemmar ;) 


Oja hon såg dom, så intresse finns nu ska bara jag och Pia tämja detta odjur ;) Men det ska nog gå !


Efter fyra timmar hem från Skåne var fåren väldigt glada att vara i sitt lilla skjul och äta lite gott hö ;)



Hästarna viste inte om det skulle skratta eller gråta när det hade fått gäster;)


Men hundarna blev grymt glada när vi kom hem och slippa sitta i denna äckliga bil,  8-9 timmar i bilen är inget kul! Snart ska vi ner till fåren och titta till dom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar