söndag 11 mars 2012

Underbar hund


JAg måste börja med att berömma min älskade Buffy, så lätt att ha med på kursen som visnings hund. Hon låg vid sidan av alla kursdeltagare och kollade och så fort jag kallade på en för att visa ett nytt moment så visade hon det gladeligen. Älskade hund lättare får man nog leta efter. 

Överlag tyckte jag att kursen gick bra, jag kände mig nervös vid vissa tillfällen men det gick över ganska snabbt och i slutändan kändes det bra, jag fick visat de olika tricks som jag har velat och fick även med två bonus tricks, svårt att veta med tid hur lång tid allt tar. Så det är bra att ha några på lager. 

Min och Partys träning efter gick väl så där kändes mest som vi båda var trötta och sega och inte alls gav hunda. men men man kan ju inte alltid vara bäst, eller?


BUFFAILIEN ;)


Påvägen hem så var jag och Pia och nattade fåren och gav de lite mat ;) Nu blir det sängen så man orkar upp till jobbet imon!


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Klart att Buffy gjorde det du bad om hon är ju bara sådan<3 Party var säkert bara trött efter bilresan igår så hon kommer igen nästa söndag. Massor av kramar.

    SvaraRadera