fredag 20 juli 2012

Agilitylägret

Har haft ett par underbara dagar med trevliga människor och en massa hundträning. Jag, Pia och hundarna har bott på hotell och det har gott kanon. Inte många människor man kan bo så nära en längre tid och inte känna efter att man vill döda personen. Men inte Pia och nötterna inte så underbara ;)

Vi har tränat så det ryker dessa dagarna och fått hur mycket tips som helst ;)

  • Träna in något kommando för mer tighta svänga från sidan.
  • Jag ska befinna mig närmare så att svängarna för Party kan bli bättre.
  • Eftersom hon inte är så gammal så är inte musklerna kring rumpan riktigt uppbyggda så sådana övningar kan man träna på för att bygga upp.
  • Fånga upp henne, vid vissa tillfällen för att få en bättre linje!
I det stora hela så är jag så stolt över min älskade Partypingla som jobbade så hårt och så fint trots att hon inte är så gammal.

Så vill jag även tack för ett grymt läger, Tack Johanna, Amanda och Eva Marie ;)

En av dagarna tog vi en härlig promenad i ett jättefint område för att förlänga tiden innan vi skull eåka och valla. När vi kom fram till bilen så hade de slått sönder glasrutan i både Pias, Eva Maries och två bilar till.  Så tråkigt :(  



Varför kan man inte bara vinna lite pengar...


Fotograf: Pia Möller & Johanna N. Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar