lördag 28 juli 2012

Nu så

Igår efter att vi hade lämnat av Ludde hemma i Torslanda igen så blev det en lite ute kväll med arbetskollegorna, mycket trevligt hade vi och varje gång undrar man varför det blir så sällan.


Jonna, Theresia och Gabriella äter sin goa mat som vi precis fått in ;) 


Goa Petra. Tack tjejer för en trevlig kväll


Idag hade jag planerat att tränahund efter alla dessa tråkiga dagar med bara en massa målning av huset. Men när jag vaknade så bara öste regnet ner i mängder och kände inte för att ta en sväng på agilityplanen med en massa sträckningar för både tvåbenta och fyrbenta! Så det blev en sväng på Allum istället med Adde. Det blev två rosa tröjor och ett par beige byxor ;) Adde blev inte alls förvånad att de va rosa, men han tyckte ändå att de va fina ;)
Adde köpte en ny mobil. Väl hemma igen så började solen titta fram så jag och Adde bestämde oss  för att jag först skulle ta en cykeltur med hundarna ( så han kunde fixa sin mobil) så kunde vi åka till klubben och träna sen.


Det va väldigt kvavt att cykla idag så det blev ett härligt dopp för mig med, låg i lääänge och väl så jag verkligen skulle frysa när jag gick upp ;) Party va tvungen att simma med mig som vanligt, Buffy simmade med ett tag tills hon blev irriterad och simmade in och hämtade en pinne so hon la vid vatten kanten och så blängde hon surt på mig ... Ja vad ska man säga hon vet va hon vill iaf. Så efter en stunds simmande och hennes blängande blick så simmade jag in kastade ut pinnen och tog sedan på mig så cyklade vi hem igen.

Väl hemma så va det verkligen ingen sol utan det började spöregna igen, det va väl inte meningen att vi skulle träna något idag. Det får vi ta en annan dag, imon blir det en sväng till Torslanda till päronen så ska vi ut med båten och grilla så hoppas på lite bättre väder imon iaf.

Nu på kvällen har vi städat på tomten, så fick jag tagit lite kort på huset nu när det har en annan färg ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar