tisdag 3 juli 2012

Den konstgjordasjönt

Nu har jag bara tre jobbdagar kvar innan det är semester ;) Man längtar verkligen när de är sådana här dagar. När jag kom hem så tag jag med mig hundarna och Monica och gick ner till den konstgjordasjön som jag kallar den för lite sim för hundarna. Jag blev så sugen med så jag hoppade i ;) Kollade även på killarna som åkte vattenboard eller va det heter, snowboar i vatten iaf ;) ser väldigt roligt ut !


Efter en mysig promenad och lite simträning, så åkte vi hem så jag kunde ta på mig torra kläder och ge hundarna mat!

Så åkte vi till Västra Djursjukhuset till Josefine som fick känna igenom Party!
Hon kändes väldigt mjuk och fin, i kroppen. Men hon hade en muskelstreckning i Hbakbenet så hon tog lite laser på det så hon sa att det skulle försvinna av sig själv. Men för att det ska gå snabbare och lättare så är det alltid bra med lite vila. Hennes kropp/hull va väldigt bra men kan gå upp 0,5kg - 1kg Men sen sa hon att det är bättre att vara mindre när man tränar,så man inte bär på extra kilon. Så man kan ju säga att hon gick igenom besiktningen;) Duktig Party 

2 kommentarer:

  1. Härligt att hon gick igenom! Det ser så grymt mysigt ut vid den där sjön, där vill vi gärna hälsa på någon gång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      jag det va skönt att hon gjorde det ;) JA det får du gärna göra någon dag ;) det är bara att komma så kan vi träna lite ;)

      Radera