måndag 30 juli 2012

Äntligen

Imorse när jag vaknade så kändes det som att det är någon mening att jag ska träna, för o lördags när jag hade tid över så helregnade det hela dagen :( Idag när vi gick långrundan så duggade det och när vi precis hade svat frukosten så öste det ner igen :( Pia och Jerry kom vid ett tiden och även då öppnade himlen säg så jag hade väl mer eller mindre släppt det med träningen. Men efter att vi hade bokat hotell och fikat så blev vädret bättre så vi packade in oss i Pias bil och åkte och shoppade lite på Stadium och Grizzly ;) Där efter fick jag min efterlängtade träning ;)

Pia fixar med sin gryma kamera ;) 


Jag ska prova mina nya snabbaskor ;) 


Buffy fick vara med en del idag med så hon blev nöjd och glad ;)


Party är glad att hon fick träna lite ;) 





När vi åkte hem så köpte vi hem pizza, grabbarna fick pausa och äte de med ;) 

2 kommentarer: