söndag 8 juli 2012

Underbart

SÅ underbart man har det.
Igår va jag hemma hos mamma, pappa och Ludde en sväng på förmiddagen där jag fick en go frukost ;)
Sen tog vi en promenad och sedan lite fika på altanen.


Lite gos måste man ha också, båda två så det inte blir orättvist ;) 


Sen började jag mitt nya liv förra lördagen, med att inte dricka Coca Cola (det e den ända läske dryck som jag dricker) Max en burk i veckan, vilket har gått bra så nu får jag vänta en vecka till ;) 

Efter lite mat i magen och lite vila så åkte jag och hälsade på Soffe och Kaos,  vi satt och snackade ett par timmar sen åkte jag hem igen ;) Så mysigt va ett tag sedan jag hälsade.


Kaos tyckte att jag skulle gå hem igen eftersom jag hade tagit hans plats i soffan så han försökte tigga till sig en plats hos Soffe men det va inte så populärt!


Idag sov vi länge igen ;) ut med hundarna och storstädade lite innan Pia, Jerry och hundarna skulle komma på besök.  Jerry hjälpte oss att räkna ut och kolla planer på altanen ;) Efter ett par timmar altanplanering och hundspring på tomten. tog vi alla utom Jerry en simtur!




Party måste ju vara med och simma hela tiden  ;) så hon va nöjd efter simningen.

Efter lite mat och fix sitter vi nu i kvällssolen och myser på altanen ;) Här skulle vi nog kunna vara under hela semestern ;)


Party ligger nog och funderar på Wille för idag verkade han vara väldigt snygg ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar