måndag 20 augusti 2012

Gammal som gatan

Idag har det vart en låååång dag på jobbet. För att komma ner i varv och rensa tankarna så fick det bli en runda i skogen med mina bästa vänner.


sen fick det bli lite hundträning och lite mat i magen, sen blev det soffläge tills nu för nu är det sängläge som gäller. Hoppas min onda rygg försvinner så jobbigt att känna sig helt stel och bara jag sätter mig ner eller böjer mig ner så känns det så obehagligt :( 

Imon blir det långdag på jobbet med, fast imon börjar jag inte kl 6 utan jag hinner med en sväng i skogen, vilket är den bästa starten på dagen. Därefter ska jag ta en sväng till fåren och få en genomgång av Atilla hur en maskin funkar så vi kan klippa ner ängen för de är inte fåren så bra på :) 

Pia har vart hos fåren två gånger i dag och den verkar må bättre och bättre för varje gång ;) 


Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar