lördag 25 augusti 2012

Helgen på g

I fredags slutade jag sent så vi tog en skogspromenad ;)


Nu när skogsmaskinerna kör fram och tillbaka så blir det sånna här goa leriga stigar, måste erkänna att jag är riktigt svag för lera ... men jag kunde hålla mig att inte stoppa i handen och känna ... men det va väldigt lockande.


Hemma blev det matlagning och sedan hjälpte jag Putte och Adde att fylla containern med den gamla altanen.

Idag åkte vi tidigt till Backamos freestyletävling, där  Party skötte sig kanon om man tänker på hur lite vi har tränat , kom på programmet förra helgen och har bara hunnit träna lite i veckan. Fick avdrag på hennes skällande .. men har inte tränat utan belöning så länge som hon jobbade idag .. så det blir något som vi får lägga vikt på nu när vi nästan kan programmet ,) 


Så vi fick uppflyttningspoäng ;) 


2 kommentarer: