tisdag 28 augusti 2012

Tisdags sysslor

Idag slutade jag tidigt, åkte direkt till vårdcentralen som jag hade fått tid till för ryggen. Han frågade miljoner frågor som resulterade i att det måste vara muskelinflammation, bra sa jag och fick till svar att inte lyfta för mycket eller snebelsta mig. Ok tänkte jag och gick till affären och handlade. Men då undrar jag ska man åka hem då och be sambon handla? då tar ju allt så mycket längre tid. Nä så jag gick in och handlade mat sen handlade jag fisk från fiskbilen.

Hemma blev det en tur i skogen, klarade oss undan regnet! Sen blev det matlagning och Snälla Jerry kom på middag hos oss nu när han ska hjälpa oss med altanen.

Efter det gick jag upp till Monica så har vi bakat bullar hela kvällen ;) Mycket goda blev dom.


Nu har ja duschat och sitter och betalar lite tävlingar inför Hösten/vintern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar