tisdag 17 april 2012

Fortsättning

Party är fortfarande bra i benet, tog en timmes promenad i skogen igår där det fick hopppaom kring, men försökte få henne att inte leka med Buff för det går väldigt het till ibland ;) Så skönt att hon fortfarande är bra nu kanske vi kan ta det lugnt idag och imon med sen kan vi starta med vallningen och så väntar vi med agilityn tills helgen ;)

Jag och Pia konstaterade att det kan vara bra att lära hundarna hämta sina koppel om man glömmer dom på någon plats eller man bara vill att de ska hämta dom, så det håller vi på med hemma. Det går kanon, hon tycker det är lite svårt när jag går och gömmer den så hon får leta upp kopplet och komma, då vet hon inte riktigt vad hon ska leta efter. Men det ska vi nog lösa.. Se om jag kan filma lite ikväll ..

Här kommer tre bilder som Renee tog i helgen.


Vad hade jag gjort utan er?


2 kommentarer:

  1. Skönt att hon inte verkar halta mer! Det där med kopplet var ju en himla bra grej, jag slarvar alltid bort mina :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA det är väldigt skönt. Ja det är faktiskt himla smidigt kan jag tänka mig, för man kommer till vissa situationer där man känner att det hade vart smart om de kunde hämta så man kunde fortsätta lata sig ;) hehe

      Radera