söndag 22 april 2012

Idag är dom dyra

Väldigt dyra faktiskt...
Efter en helg kväll igår när jag hade tittat på miljon klipp på youtube med aussie som vallar så kände jag att jag hade fått massa tips, så efter att jag hade promenerat och käkat frukost så åkte jag till fårhagen för att testa och Oj va bra det gick ;) sen efter två små korta pass när hon jobbade som bäst så tog jag ut henne så avslutade vi när det gick som bäst ;)


Därefter blev det stor städning inne i fårhuset med Adam Lucas och Mia så klart var ju goa Foppas och Enzo med och kollade så det gick rätt till ;) 

Efter det styrde vi bilen till Stenkullen där den vankades agilityträning, Buffy fick springa idag och man ser att hon tycker det är mycket roligare ute än inne, har tar till och med i när hon springer så hinner inte med ;) 

Party körde på bra, körde medium och max large höjd och hon klarade det galant för det mesta ;) Slalomet gick kanon och tajtasvängar ;)


Därefter blev det promenad på Lerums BK, och sedan vidare för kurstarten i freestyle och det va ett sånt härligt gäng med en härlig inställning så det ska bli kul att följa denna grupp under dessa veckorna ;) Buffy skötte sig kanon även inför nya ansikten och nya hundar ;) 

Nu har jag precis kommit hem så nu ligger vi och tar igen oss för imon är det jobb som gäller ;) 




6 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad bra att det funkade med Party idag. Roligt att Buffy tyckte det var roligt med agilityn. Vad kul att den nya grupper verkar bra. Ha det. Kramar

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja jag får nog läsa på i regelboken till nästa tävling :) Jo, jag är nöjd, fast vi behöver massa mera fart! :)

    SvaraRadera
  3. ;) ja fart vill man alltid ha massa fart ;) Vi får ta och träna någon dag ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt att det gick bättre! Tur att youtube finns! :D

    SvaraRadera