onsdag 11 april 2012

Nu börjar dagen ta slut

Det har vart en lång dag idag, började tidigt och där med så slutade jag tidigt. Åkte iväg och möte upp farmor och så skulle vi åka och träffa Ulla (hennes tvillingsyster) som har vart som min andra farmor. Ulla bor på hem och börjar nu må mycket sämre :(
Efter det åkte vi hem till farmor och käkade tillsammans, tog en sväng till Arkens zoo och köpte fästing medel som va väldigt dyrt, så nu hoppas jag att det är bra !
Väl hemma hämtade jag upp hundarna och sedan åkte vi till Delsjön där vi möttes upp ett gäng och tog oss en sväng.
Hela ligan samlad ;) 

Där efter åkte jag och handlade, hämtade Monica, åkte till fåren och gav de mat sen blev det tankning av bilen och nu är vi hemma !

Natt natt

2 kommentarer:

  1. Oj, du måste ju vara tröttare än jag idag ;0)

    Så söta dom är på bänken, borde bli obligatoriskt när vi promenerar med en gruppbild på bänken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej sov gött inatt så idag är jag pigg ;) JA det borde det verkligen bli ;) Fina grupp bilder blir det ju

      Radera