måndag 9 april 2012

Påsk helgen

Nu är snart den långa helgen slut :(
Igår blev det långpromenad i det fina vädret, vi tog en sväng till Hornasjön och lite runt där ;)

Vi tog en liten paus vid vattnet, men båda hittade något att titta på ;) 

Sen blev det storstäd och tvätt innan vi åkte vidare till Alfa för lite kurs men innan han vi med lite egenträning och sim för Partan.


Men Party körde jag tajtasvängar, med komandona Back, Vänd och runda. det börjar sitta bra nu ;) Med Buff körde jag lite freestyle gick igenom de momenten som jag skulle visa kursarna idag ;) 

Buff fick som vanligt agera visningshund och det skötte hon galant. i slutet skulle jag visa lite kombinationer som de ville ha i läxa till nästa gång, vilket Party fick visa och det skötte hon kanon hon med ;) 

Efter det åkte vi snabbt hem och lämnade hundarna och sedan åkte jag och Adde till Jonas, Anneli och Felicia där det bjöds på jättegod middag ;) 

Idag startade vi dagen med 11,6 km i ösregn i Vättlefjäll med trevligt sällskap ;) Med mycket hundbus








2 kommentarer:

  1. Fina bilder Jossan!! Låter som en underbar helg :0)

    SvaraRadera