måndag 30 april 2012

Valborg

Imorse när jag vaknade kände jag mig mycket bättre ;) så vi gav oss ut på en långrunda i skogen innan det var dags för jobb! Väl hemma från jobbet igen så blev det lite matlagning, långpromenad med hundarna i skogen sen åkte vi och tvättade bilen, åkte och kollade så att fåren hade det bra. Medan vi ändå var där så körde vi lite vallning, och fast klockan var kvart i nio på kvällen så va det 14 grader varmt så jag var helt genomsvett kan jag säga, så härligt att våren har kommit, eller? Jo men det är skönt. Party fick jobba rumpan av sig för vi har ett litet får som gärna piper iväg själv och då är det inte så lätt att hålla alla samlade ;) Men hon kämpade på väldigt bra, och det blev en lyckad träning tyckte hon flankade ut mer i slutet än vad hon gjorde i början ... så det ska nog ta sig det med....
Där efter åkte vi hem till Johan där både soffe och Johans syster satt och drack lite öl och snackade så vi gjorde de sällskap ett par timmar sen åkte vi hem och nu ligger jag i sängen, så att jag orkar upp imon så vi kan åka till Smålandsstena där det är Utställning och det va ett gäng som skulle dit så då tänkte jag att jag kan dra mig dit och göra dom sällskap och snacka lite ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar