tisdag 24 april 2012

Vättlefjällrundan och lite till

Igår va det en lång dag som det brukar vara på måndagar, jag skyndade mig att hämta Buffy sen åkte jag och hämtade Party sen styrde jag mot Vättlefjäll för milen med härliga människor och en massa hundar, 11 stycken om man ska vara exakt ;) Men trevligt hade vi


Svårt att ta på alla hundarna för det va inte alla som var så glada över att sitta på bänken men här är sju av elva ;) 

Nadia tog några fina bilder ;) 

JAg kom hem vid elca och då va det bara att äta något snabbt sen gå och lägga sig när man skulle upp kl fem idag för att hinna ut med hundarna och greja lite innan man skulle börja jobba kl sex.

När jag kom hem idag så städade vi ut garaget åkte och handlade lite och sedan åkte vi till hagen, vet egentligen inte varför eftersom jag va trött och kände inte mig på topp direkt, så gik egentligen bara in och ut och hälsade på fåren sen åkte vi hem målarna va inne och spacklade så jag tog en tur i skogen och ner till Hornasjön där jag har min speciella plats vi sjön där kvällssolen lyser så jag satte mig där och blundade för solen lyste så skönt och vaknade tjugo minuter senare av att Adde ringde och frågade vart jag gjorde! Haha så kan det bli ibland så det va bara att traska hem igen ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar